08:45 - 09:20
Rejestracja uczestników
09:20 - 09:35
Start, wprowadzenie i powitanie uczestników
Michalina Szczepańska, redaktor naczelna „Handel”
Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „Media Marketing Polska”
09:35 - 10:00
Jak skalować sprzedaż na Facebooku i Instagramie - sprawdzone strategie 2022.

• Jakie błędy najczęściej powodują nieefektywną bądź nieoptymalną pracę kampanii w mediach społecznościowych?
• Co ma znaczenie przy pracy dla dużych e-commerce, a co dla średnich przedsiębiorstw oraz czy te elementy są tożsame?
• Na co od początku zwracać uwagę, aby mieć szanse na efektywny start działań reklamowych?

Paweł Sobierajski, team leader, Business Factory
10:00 - 10:25
Jak specjalistyczny sklep internetowy z elektroniką użytkową stał się wszechstronną platformą sprzedażową promującą się hasłem "Zakupy online to pestka"

• Jak marka Morele ze specjalistycznego sklepu internetowego z elektroniką użytkową stała się multiwertykalną platformą sprzedażową oraz jakie korzyści płyną z tego rozwiązania.
• Czynniki, które wyróżniają Morele na tle silnej konkurencji w kontekście wartości dodanych dla klientów i zewnętrznych sprzedawców.

Paweł Kosturek, dyrektor marketplace, Morele.net
10:25 - 10:50
Fenomen retail mediów na przykładzie Allegro

3 fala rewolucji reklamy digital staje się faktem.
• Na czym polega fenomen retail mediów?
• W jaki sposób wykorzystać dane 1st party, kim jest reklamodawca marketplace'u?
• Jak zarządzać złożonymi kampaniami marketingowymi, w jaki sposób przygotować się na crossborder advertising Allegro?

Krzysztof Andrzejczak, advertising sales and business growth director, Allegro
10:50 - 11:15
E-commerce w dobie inflacji - zwycięzca czy przegrany?

Pandemia bardzo rozwinęła kanał sprzedaży online w każdej kategorii. Z drugiej strony rosnące ceny i inflacja, wojna w Ukrainie powodują niechęć ludzi do nadmiernych wydatków, większą ostrożność w wydawaniu pieniędzy. Czy kanał online straci swoją zbudowaną pozycję, czy może będzie preferowanym kanałem zakupów w dobie rosnącej inflacji?

Edyta Czarnota, managing partner, Zymetria
11:15 - 11:40
Przerwa
11:40 - 12:05
Incrementality in the heart of your successful e-commerce strategy (prelekcja w języku angielskim)

• Dynamiczny rozwój marketplace’ów jako szansa biznesowa
• Havas Market – jak możemy pomóc w rozwoju Twojej firmy
• Havas Forecast – autorskie narzędzie ułatwiające transformację marketplace’ów
• Case'y – marketplace’owy marketing w praktyce

Edouard Leo, market global director, Havas
Tomasz Kwiatkowski, head of e-commerce operations, Havas Media Group Poland
12:05 - 12:30
Poszukiwanie swojej drogi w e-commerce z perspektywy małego gracza. Historia prawdziwa.

• Społecznościowe i odpowiedzialne społecznie podejście do finansowania i rozwoju na przykładzie Pora na Pola
• Gdzie mali gracze mogą szukać swoich szans?
• Jak jeden marketplace pomógł stworzyć kolejny?

Adrian Piwko, założyciel i prezes zarządu, Pora na Pola
12:30 - 12:55
PWA w e-commerce. Budowa, działanie i korzyści na przykładzie case study wdrożenia dla marki Ochnik

• Progressive web application to coraz częściej spotykany skrót w e-commerce. Ale idea tego rozwiązania jest dużo szersza niż "rozwiązanie, która wygląda jak aplikacja mobilna". PWA to budowa całego systemu w taki sposób, aby był szybszy, sprawniejszy i otwarty na rozwój. O tych wszystkich aspektach i wynikach jakie osiągnęliśmy, opowiemy na podstawie case study wdrożenia PWA dla marki Ochnik.
• Czy kanał online straci swoją zbudowaną pozycję, czy może będzie preferowanym kanałem zakupów w dobie rosnącej inflacji?

Marcin Rutkowski, brand operations manager, Merce.com
12:55 - 13:20
Live Commerce – czy to już rewolucja?

• Na czym polega fenomen live commerce?
• Czy Polacy są zainteresowani taką formą zakupów?
• W jakich przypadkach warto rozważyć tę formę sprzedaży? Case study i wyniki badań

Agnieszka Górnicka, prezes zarządu, CEO, Inquiry
13:20 - 14:10
Przerwa na lunch
14:10 - 14:35
Unified Experience — czy eCommerce jest przygotowany na rosnące potrzeby klientów

Żyjemy w ciekawych czasach, bo jesteśmy na skraju dwóch epok, które definiują nasze życie. Era informacji nie będzie odgrywać już takiej roli, bo jesteśmy przeciążeni ilością informacji jakie dostajemy, a wiele z nich to fake newsy. Zaczyna się era doświadczeń. Ta era transformacji doświadczeń sprawia, że priorytetem numer jeden dla marek powinno być łączenie się z sercami i umysłami ich klientów i pracowników oraz wykorzystywanie tych spostrzeżeń do projektowania nowych doświadczeń. Dzięki pozytywnym doświadczeniom kreujemy pozytywne emocje, ufamy marce, co przekłada się na jej wzrosty sprzedaży.

Filip Iwański, współwłaściciel i członek zarządu, GoodyLabs
14:35 - 15:00
Marki FMCG w e-commerce: wyróżnij się albo zostań offline

• O komunikacji i budowie obecności marki w e-sklepie spożywczym; Współpraca na linii e-sklep – producent.
• Kierunki rozwoju e-commerce: szybkość, oferta, cena; Czy quick commerce w końcu zacznie zarabiać?
• Czy Polacy potrzebują kolejnego producenta makaronu czy niszowej marki wegańskiej dostępnej ekskluzywnie online?
• Czy internetowe sklepy będą otwierać placówki offline?

Marta Strzyżewska, dyrektor marketingu i ecommerce, Frisco
15:00 - 15:25
TBA
Agnieszka Cymbała, country manager, Bolt Market
15:25 - 15:50
Czy Allegro i marketpace’y zdominują e-commerce? 

• Strategie na czas zawieruchy i kryzysu
• Strategiczne osadzenie marketplace w planach biznesowych firm i praktyczne strategie na Allegro

Wojciech Pelc, head of marketplace, Promotraffic
Krystian Kucharski, współwłaściciel i wiceprezes zarządu, Promotraffic
15:50 - 16:15
TBA, Facebook, Meta
16:15 - 16:40
TBA, Reprise
16:40 - 17:00
Podsumowanie i zakończenie konferencji.