09:30 - 09:40
Start i wprowadzenie
Michalina Szczepańska, redaktor naczelna „Handel”
Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „Media Marketing Polska”
09:40 - 10:05
Budowanie lojalności w środowisku omnichannel poprzez rozwiązywanie problemów klienta

• program lojalnościowy jako koło napędowe transformacji cyfrowej
• budowanie wartości w programie poprzez rozwiązywanie problemów klienta
• transformacja od relacji transakcyjnej do relacji emocjonalnej

KEYNOTE SPEAKER
Adam Nowak,
global loyalty leader, IKEA
10:05 - 10:30
Oswajanie giganta: praktyczny przewodnik po reklamowo-sprzedażowym świecie Amazona

Gigant e-commerce ponad pół roku temu pojawił się w Polsce. Po wybuchu entuzjazmu, szybko pojawiły się głosy rozczarowania. Czy słusznie? Co wiemy już o platformie i jak będzie wyglądał jej rozwój nad Wisłą? Czy i jak zaistnieć z ofertą na Amazonie? Dlaczego nie ma tu drogi na skróty w postaci płatnej promocji? O (nie)zwykłym sklepie, technologii i ekosystemie reklamowym, które zreformują handel i marketing w Polsce.

Łukasz Sztuczyński, dyrektor e-commerce, GroupM
10:30 - 10:55
Q-commerce – kierunek, w którym zmierza rynek dostaw online

Konsumenci oczekują już nie tylko szerokiej oferty oraz usług dostępnych za pomocą kilku kliknięć w telefonie, ale także możliwie szybkiej dostawy. Jest to szczególnie widoczne w przypadku platform delivery, jaką jest Glovo. Q-commerce to obszar, który rozwija się niezwykle dynamicznie. Czym jest? Jakie są prognozy dla tego trendu? Jakie są oczekiwania konsumentów względem platform delivery?

Carlos A. Silván, dyrektor generalny, Glovo Polska
10:55 - 11:20
Systemy rekomendacji: pomiędzy poszerzaniem opcji wyboru a unifikacją zachowań

Nowy model retailu oparty jest na obietnicy spełnienia oczekiwań konsumenta instant, często nawet zanim zostaną one wyartykułowane, poprzez hiperpersonalizację. Służą temu m.in. systemy rekomendacji, odgrywające tak istotną rolę w przychodach marketplace’ów i szerzej, e-commerce’u. Pytanie tylko, czy narzędzia, którymi dzisiaj dysponujemy, faktycznie podporządkowane są zadowoleniu klienta? Jak pod ich wpływem będą kształtować się zachowania konsumenckie? Wreszcie jak wszystko to ma się do obecnego stanu wiedzy mediowej i marketingowej, gromadzonej i weryfikowanej przez ostatnie kilkadziesiąt lat?

Jacek Celiński, head of e-commerce, Havas
11:20 - 11:45
Jak rozwijać potencjał biznesowy marek na międzynarodowych marketplace'ach?
Kamil Wiszowaty, CEO, Group One Media
11:45 - 12:10
Gdzie jest jeszcze miejsce na rozwój handlu offline? Wciąż istnieją białe plamy na mapie Polski

Na mapie Polski wciąż jest wiele białych punktów, w których handel offline może się rozwijać, ale nie wszystkie pasują do specyfiki każdej branży. Aby poznać odpowiedź na to pytanie, nie wystarczy sprawdzić, gdzie nie występuje twoja konkurencja. Analiza danych o natężeniu ruchu, demografii ludności czy przyszłych inwestycjach w okolicy to elementy, które mają realny wpływ na powodzenie projektu. Więc gdzie są prawdziwe white spoty w Polsce?

Weronika Czaplewska,managerka strategiczna, dataplace.ai
12:10 - 12:35
Śmierć 3rd party cookies a branża retail. Jak skorzystać na rewolucji w identyfikacji użytkowników?

• jakie zagrożenia dla retailu niosą zmiany w obszarze identyfikacji użytkowników
• jakie są możliwe ścieżki działania (działanie w zgodzie monopolistami vs. działanie pod prąd)
• jak retailerzy mogą skorzystać na zmianach (identyfikacja JustID, wiedza o użytkowniku omnichannel, dodatkowa segmentacja)

Tomasz Chłodecki, CEO, Justtag
12:35 - 12:50
Od wyrachowania do miłości: co z tym shopperem?
Michalina Szczepańska, redaktor naczelna „Handel”



Adam Nowak, global loyalty leader, IKEA





Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „Media Marketing Polska”
12:50 - 13:10
Przerwa
13:10 - 13:35
Lojalność lekiem na całe zło – omnichanel w post-covid era
Adam Wysocki, CEO, Lvlup Media
13:35 - 14:00
Dlaczego z Connected Retail by Zalando stawiamy na lokalność?

• Jak Zalando przez 12 lat budowało love brand w online, aby dziś zaangażować sie również w sukces retailu
• Jak Connected Retail przełamuje barierę między handlem stacjonarnym a sprzedażą w sieci
• Jak Zalando widzi wielkie możliwości w otwieraniu się na lokalne marki i wsparciu polskich przedsiębiorców, równocześnie dostarczając klientom asortyment odpowiadający ich lokalnym potrzebom

Urszula Wiszowata, country manager Connected Retail Poland, Zalando SE
14:00 - 14:25
Program Partnerski DIY - jak eobuwie zarządza działaniami afiliacyjnymi na 17 rynkach
Katarzyna Górka, deputy head of affiliate, eobuwie.pl SA
Justyna Spytek, client success director, Circlewise AS
14:25 - 14:50
Czym może przyciągać e-shopperów sklep internetowy?

• jakie są najważniejsze miejsca zakupu, gdzie kupują online – perspektywa 10 kategorii produktowych
• jakie są ich motywacje do zakupów online, według jakich kryteriów ludzie wybierają e-sklepy
• jak na tle driverów wyboru e-sklepu plasuje się ochrona środowiska; dobre i złe praktyki e-commerce w zakresie dbania o naszą planetę

Edyta Czarnota, managing partner, Zymetria
14:50 - 15:15
Lokalność i świeżość w dużych miastach. Nowoczesny q-commerce vs lokalne/rzemieślnicze produkty i potrzeba ultraświeżości

Potrzeby mieszkańców wielkich aglomeracji w zakresie wyboru produktów i potrzeby świeżości. Wyzwania i szanse.

Jakub Jurkowski, commercial director CEE, JOKR
15:15 - 15:40
Jak realizować kampanie z gwarancją efektu sprzedażowego, bez ryzyka i pośredników?
Marcin Czeczot, dyrektor technologii reklamowej, Wirtualna Polska Media
15:40 - 16:05
W drodze do e-sklepu. Czy pogłoski o śmierci lejka sprzedażowego są prawdziwe?

Lejek sprzedażowy to pojęcie, które jest obecne w marketingu i sprzedaży od ponad 100 lat. W tym czasie zmieniły się nie tylko kanały komunikacji, ale przede wszystkim same punkty sprzedaży i oczekiwania klientów. W ostatnim roku przez branżowe media przetoczyła się narracja o śmierci lejka sprzedażowego. Czy słusznie? Czy nie jest to mylenie strategii z taktyką? A przede wszystkim - co na ten temat mówią dane?

Lucyna Koba, senior business development manager, RTB House Poland
16:05 - 16:30
Aplikacje mobilne jako unikalne źródło wiedzy o kliencie. Dlaczego nie wiesz tak dużo, jak Ci się wydaje i co możesz z tym zrobić
Mateusz Chołuj, CEO, Proxi.cloud