- Zdjęcia, teksty, filmy, a nawet całe kampanie. Coraz więcej narzędzi AI wchodzi w życie i przejmuje zadania działów marketingu. Zadania, które zajmowały godziny, AI wykonuje w sekundy
- Czy na horyzoncie jawi się całkowicie „zautomatyzowany marketing”?
- Czy sztuczna inteligencja potrafi być kreatywna?
Na te i wiele więcej pytań odpowiem w prezentacji.
Program


Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „Media Marketing Polska”


To pewne, że w zakresie analizy danych, content marketingu i reklamy online wpływ AI na działania marek, e-handlu, ale i agencji oraz dostawców usług dla e-commerce będzie coraz większy i coraz bardziej widoczny. Po ogromnym boomie na początku roku szum medialny wokół tematu powoli się wycisza, co nie zmienia faktu, że to kierunek, od którego zdaje się nie być odwrotu.
- Jak w konsekwencji wpłynie to na doświadczenie konsumenta? Czy odda się on „w ręce” AI i powierzy sztucznej inteligencji decyzje o tym, w co ma się ubrać, jakim jeździć samochodem i co czytać w czasie wolnym?
- Jak zastosowanie opartych o AI narzędzi zmienia już dziś pracę działów IT i zespołów ds. marketingu? Jakie zmiany czekają na nie w przyszłości?
- Jak i kiedy AI zmieni e-commerce, posłuchają Państwo w dyskusji, w której udział wezmą:
Mateusz Andrzejewski, dyrektor IT, Glosel (TaniaKsiazka.pl, Bee.pl)
Maciej Marchwicki, CEO, Deezee (Grupa CCC)
PROWADZĄCA DEBATĘ: Katarzyna Iwanich, CEO, Insightland


Sprzedaż w wirtualnym świecie prowadzona za nas przez sztuczną inteligencję, ale przynosząca zyski nam - brzmi świetnie! Jednak zanim zatrudnimy naszego eCommerce Managera 2.0, sprawdźmy czy ma właściwe kompetencje. Z wystąpienia dowiemy się, jak praktycznie zastosować narzędzia wspierane przez sztuczną inteligencję, aby wygrywać w e-Commerce oraz jak zmieni się rola człowieka.


- Na ile zaangażowanie marek w cele społeczne i ekologiczne jest istotnym czynnikiem w decyzjach zakupowych konsumentów i wpływa na ich lojalność wobec marek?
- Jak komunikować takie zaangażowanie, by nie zostało to odebrane jako działanie pozorne czy greenwashing („ekościema”)?


- Budowa data strategy w organizacji
- Integracja źródeł danych o klientach
- Unifikacja klienta
- Aktywacja danych klienckich w różnych kanałach (gość specjalny: Home & You)
Marek Ceglarz, salesforce CRM consultant, Craftware


- Czy personalizacja może zwiększać zaufanie klientów i neutralizować ich obawy o prywatność? Tak, i taką strategię realizuje Nice To Fit You. Marka jest bardzo blisko swoich klientów, którzy ufają jej na tyle, że bez wahania udostępniają kurierom Nice To Fit You kody dostępu do swoich furtek czy klatek schodowych
- Jak sprawić, by klienci chcieli zapraszać twoją markę do swojego prywatnego świata? Kluczem jest wytworzenie atmosfery zaufania, w której dwie strony ufają sobie na kilku poziomach

Ostatnie miesiące to czas wielu dużych zmian w środowisku MarTech - należą do nich między innymi: konieczność zbierania zgód marketingowych, zamknięcie Google Analytics na rzecz GA4, a także blokady zbierania danych w systemie iOS. To jednak nie koniec, szykują się kolejne, jak chociażby brak wspierania danych 3rd Party przez przeglądarkę Google Chrome.
- Czy remarketing będzie możliwy?
- Czy spersonalizowana komunikacja zniknie?
- Jak się do tego przygotować i jak efektywnie planować działania marketingowe, jednocześnie nie ingerując w prywatność użytkowników?
- Co musisz zrobić już dziś, a także co powinnaś/powinieneś wziąć pod uwagę, myśląc strategicznie o swoim biznesie wokół danych?



- Jak nawyki z B2C, w tym płatności odroczone, przenoszą się do świata B2B? O alternatywnym finansowaniu działalności i palących potrzeb zakupowych
- Czym jest embedded lending i jak działają oparte o nowe technologie systemy scoringowe? Kto może z nich korzystać?
- W jakiej kondycji są obecnie mikro-, małe i średnie firmy – z czym się borykają i jak można im pomóc?

