08:30 - 09:00
Rejestracja gości i poranna kawa
09:00 - 09:10
Start, wprowadzenie i powitanie uczestników
Michalina Szczepańska, redaktor naczelna „Handel”
Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „Media Marketing Polska”
09:10 - 09:35
Czy AI przejmuje kontrolę nad marketingiem (prelekcja w j. angielskim)

W dzisiejszym dynamicznym otoczeniu biznesowym, kluczowym czynnikiem sukcesu jest odpowiednie wykorzystanie dostępnych danych. W mojej prezentacji odkryjemy, jak za pomocą najnowocześniejszych modeli sztucznej inteligencji oraz dostępnych narzędzi możemy uzyskać zupełnie nowe spojrzenie na naszych konsumentów. Razem zanurzymy się w świecie AI, by stworzyć segmentację, która nie tylko działa, ale także naprawdę wspiera rozwój biznesu. Ta segmentacja może być wykorzystana w marketingu, reklamie czy sprzedaży, umożliwiając wszystkim działom w firmie harmonijną współpracę na jednym wspólnym fundamencie. Wszystko to w epoce po 3rd party cookies. Przejdę również przez fascynujące przypadki wykorzystania danych do segmentacji w różnych branżach, które stały się możliwe dzięki użyciu odpowiednich, czasem magicznych danych.

Helmut van Rinsum, dziennikarz, konsultant ds. komunikacji, ki-marketing.com, dfv Mediengruppe
09:35 - 10:15
DEBATA: Co e-commerce widzi w AI?

To pewne, że w zakresie analizy danych, content marketingu i reklamy online wpływ AI na działania marek, e-handlu, ale i agencji oraz dostawców usług dla e-commerce będzie coraz większy i coraz bardziej widoczny. Po ogromnym boomie na początku roku szum medialny wokół tematu powoli się wycisza, co nie zmienia faktu, że to kierunek, od którego zdaje się nie być odwrotu.
- Jak w konsekwencji wpłynie to na doświadczenie konsumenta? Czy odda się on „w ręce” AI i powierzy sztucznej inteligencji decyzje o tym, w co ma się ubrać, jakim jeździć samochodem i co czytać w czasie wolnym?
- Jak zastosowanie opartych o AI narzędzi zmienia już dziś pracę działów IT i zespołów ds. marketingu? Jakie zmiany czekają na nie w przyszłości?
- Jak i kiedy AI zmieni e-commerce, posłuchają Państwo w dyskusji, w której udział wezmą:

Łukasz Juskowiak, head of marketing, OTOMOTO OLX Group
Mateusz Andrzejewski, dyrektor IT, Glosel (TaniaKsiazka.pl, Bee.pl)
Maciej Marchwicki, CEO, Deezee (Grupa CCC)

PROWADZĄCA DEBATĘ: Katarzyna Iwanich, CEO, Insightland
10:15 - 10:40
AI, które ułatwiają życie marketerom i klientom, czyli o immersji w e-commerce
Filip Iwański, współwłaściciel, dyrektor ds. marketingu i członek zarządu, Goodylabs
10:40 - 11:05
Sztuczna inteligencja, wirtualna sprzedaż, realne zyski, czyli o AI w e-commerce

Sprzedaż w wirtualnym świecie prowadzona za nas przez sztuczną inteligencję, ale przynosząca zyski nam - brzmi świetnie! Jednak zanim zatrudnimy naszego eCommerce Managera 2.0, sprawdźmy czy ma właściwe kompetencje. Z wystąpienia dowiemy się, jak praktycznie zastosować narzędzia wspierane przez sztuczną inteligencję, aby wygrywać w e-Commerce oraz jak zmieni się rola człowieka.

Łukasz Sztuczynski, e-commerce director, GroupM Poland
11:05 - 11:25
Przerwa na kawę
11:25 - 11:50
Sharing economy – nowy trend czy chwilowa moda?
Maciej Panek, prezes, Panek CarSharing
11:50 - 12:15
Społeczne i ekologiczne zaangażowanie marek, a lojalność konsumentów

- Na ile zaangażowanie marek w cele społeczne i ekologiczne jest istotnym czynnikiem w decyzjach zakupowych konsumentów i wpływa na ich lojalność wobec marek?
- Jak komunikować takie zaangażowanie, by nie zostało to odebrane jako działanie pozorne czy greenwashing („ekościema”)?

Mariusz Ryciak, CMO CEE, Answear.com
12:15 - 12:40
Co zrobię, jak już będę wiedzieć o moich klientach absolutnie wszystko? Jak uniknąć dystopii i zjadać słonia po kawałku

- Budowa data strategy w organizacji
- Integracja źródeł danych o klientach
- Unifikacja klienta
- Aktywacja danych klienckich w różnych kanałach (gość specjalny: Home & You)

Rozalia Kopeć, specjalistka ds. rozwiązań salesforce, YOTTA
Marek Ceglarz, salesforce CRM consultant, Craftware
12:40 - 13:05
Hiperpersonalizacja w e-grocery: teraźniejszość i przyszłość
Jacek Palec, prezes, Frisco.pl
Michalina Szczepańska, redaktor naczelna „Handel”
13:05 - 13:30
Jak sprawić, by klienci chcieli nas zapraszać do swojego prywatnego świata?

- Czy personalizacja może zwiększać zaufanie klientów i neutralizować ich obawy o prywatność? Tak, i taką strategię realizuje Nice To Fit You. Marka jest bardzo blisko swoich klientów, którzy ufają jej na tyle, że bez wahania udostępniają kurierom Nice To Fit You kody dostępu do swoich furtek czy klatek schodowych
- Jak sprawić, by klienci chcieli zapraszać twoją markę do swojego prywatnego świata? Kluczem jest wytworzenie atmosfery zaufania, w której dwie strony ufają sobie na kilku poziomach

Urszula Kupraszewicz, chief growth officer, NTFY - Nice To Fit You
13:30 - 14:30
Przerwa na lunch
14:30 - 14:55
Cookieless Playbook

Ostatnie miesiące to czas wielu dużych zmian w środowisku MarTech - należą do nich między innymi: konieczność zbierania zgód marketingowych, zamknięcie Google Analytics na rzecz GA4, a także blokady zbierania danych w systemie iOS. To jednak nie koniec, szykują się kolejne, jak chociażby brak wspierania danych 3rd Party przez przeglądarkę Google Chrome.
- Czy remarketing będzie możliwy?
- Czy spersonalizowana komunikacja zniknie?
- Jak się do tego przygotować i jak efektywnie planować działania marketingowe, jednocześnie nie ingerując w prywatność użytkowników?
- Co musisz zrobić już dziś, a także co powinnaś/powinieneś wziąć pod uwagę, myśląc strategicznie o swoim biznesie wokół danych?

Magdalena Niewiadomska, head of intelligence division, SalesTube
14:55 - 15:20
Smart Shopper kontra biznes. Jak osiągnąć sukces w czasach oszczędzania?

Badanie instytutu GFK wskazuje, że aż 71% dorosłych Polaków uważa się za smart shopperów, którzy wykształcili w sobie umiejętność mądrego kupowania w dobie inflacji i wysokich cen. Postanowiliśmy więc sprawdzić - czym charakteryzują się Smart Shopperzy, co jest dla nich najistotniejsze przy dokonywaniu decyzji zakupowych w erze inflacji i oszczędzania. Na prezentacji zaprezentujemy najciekawsze wyniki naszego „konsumenckiego śledztwa” oraz efektywne przykłady i sposoby na zdobycie zainteresowania i lojalności tej wymagającej grupy odbiorców

Anna Roman-Pluta, strategy director, OS3
15:20 - 15:45
Retail Media – trzecia fala przyspieszenia rozwoju Digital Marketingu
Michał Taranta, digital director, IPG Mediabrands
15:45 - 16:10
Jak nawyki i metody płatności z B2C przenoszą się do świata B2B

- Jak nawyki z B2C, w tym płatności odroczone, przenoszą się do świata B2B? O alternatywnym finansowaniu działalności i palących potrzeb zakupowych
- Czym jest embedded lending i jak działają oparte o nowe technologie systemy scoringowe? Kto może z nich korzystać?
- W jakiej kondycji są obecnie mikro-, małe i średnie firmy – z czym się borykają i jak można im pomóc?

Anna Kozłowska, CEO, Finiata
16:10 - 16:35
Inteligentna segmentacja - czyli jak dane i AI rzucają nowe światło na naszego klienta.

W dzisiejszym dynamicznym otoczeniu biznesowym, kluczowym czynnikiem sukcesu jest odpowiednie wykorzystanie dostępnych danych. W mojej prezentacji odkryjemy, jak za pomocą najnowocześniejszych modeli sztucznej inteligencji oraz dostępnych narzędzi możemy uzyskać zupełnie nowe spojrzenie na naszych konsumentów. Razem zanurzymy się w świecie AI, by stworzyć segmentację, która nie tylko działa, ale także naprawdę wspiera rozwój biznesu. Ta segmentacja może być wykorzystana w marketingu, reklamie czy sprzedaży, umożliwiając wszystkim działom w firmie harmonijną współpracę na jednym wspólnym fundamencie. Wszystko to w epoce po 3rd party cookies. Przejdę również przez fascynujące przypadki wykorzystania danych do segmentacji w różnych branżach, które stały się możliwe dzięki użyciu odpowiednich, czasem magicznych danych.

Tomasz Chłodecki, CEO, Justtag Group
16:30 - 17:00
Cyfryzacja kontaktu z klientem

Tworzenie ekosystemu, w którym klient dobrze się odnajduje w relacji z brandem, na przykładzie Biedronki.

Marek Złakowski, digital & customer development director, Jeronimo Martins
17:00 - 17:10
Podsumowanie i zakończenie konferencji