Nasi eksperci

Doświadczeniem, wiedzą i prognozami podzielą się marketerzy, detaliści, specjaliści e-commerce, dostawcy rozwiązań technologicznych, badacze oraz przedstawiciele domów mediowych.

• Tomasz Chłodecki •
• Tomasz Chłodecki •
CEO, Justtag Group
Z Justtag Group związany od 2015 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywał w grupie Rocket Internet, odpowiadając za biznes development spółki Cuponation na polskim rynku oraz w paryskiej siedzibie PayPal, gdzie odpowiadał za projekty marketingowe w Hiszpanii, we Włoszech oraz na Bliskim Wschodzie. W 2020 roku w ramach Justtag Group nadzorował przejęcie Audience Solutions (d. Netsprint Audience), czołowego polskiego dostawcy danych do kampanii programatycznych. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej, programu CEMS MIM, w ramach którego studiował na Rotterdam School of Management oraz programu Executive Program for Growing Companies na Stanford University Graduate School of Business.
• Edyta Czarnota •
• Edyta Czarnota •
managing partner, Zymetria
25 lat doświadczenia w projektach badawczych i data science. Kilka lat pracy po stronie klienta, kierując zespołem badawczym w wiodącej firmie telekomunikacyjnej. Przez dziesięć lat związana z grupą Starcom Mediavest (agencje mediowe i digitalowe), dla której założyła i rozwinęła agencję analityczno-badawczą. Od 2013r. współwłaścicielka i współzarządzająca Zymetrią, firmą łączącą badania rynku, zaawansowaną analitykę i rozwiązania technologiczne. Wierzy, że połączenie tych trzech obszarów kompetencji pozwala tworzyć nowoczesne rozwiązania dla marketingu.
• Kamil Wiszowaty •
• Kamil Wiszowaty •
CEO, Group One Media
Z branżą mediową związany od ponad 15 lat. Do Value Media dołączył 12 lat temu, przechodząc z digitalowej komórki Initiative Media. Za zarządzanie domem mediowym, który wchodzi w skład największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, odpowiada od 2015 roku. Od 4 lat, jako CEO Group One Media, stoi na czele wszystkich spółek mediowych, z sukcesem kreując ich rozwój i ideę “one team”. Jest współtwórcą agencji e-commerce & martech SalesTube, content marketingowej Labcon i domu mediowego RL Media, którym zarządza. Choć mawia, że “najlepsze jest jeszcze przede mną”, to za swój największy sukces uważa udział w tworzeniu Group One oraz zdobycie wraz z zespołem Value Media tytułu Domu Mediowego roku 2017 wg MMP, a także najlepszych ocen klientów w badaniu Kantar dla MMP w raporcie z 2021. Między innymi za te osiągnięcia został trzykrotnie doceniony nominacją do nagrody magazynu Press Ad wo/MAN Roku. Jest również jurorem w najważniejszych konkursach branżowych, takich jak: Effie Awards Europe czy Mixx Awards.
• Justyna Spytek •
• Justyna Spytek •
client success director, Circlewise AS
Ekspert e-commerce i performance marketingu, z branżą internetową związana od 17 lat. Doświadczenie zdobywała w agencjach mediowych, gdzie była odpowiedzialna za budowanie strategii i zarządzanie projektami performance’owymi. Przez ponad 8 lat była odpowiedzialna za rozwój w Polsce międzynarodowej sieci afiliacyjnej TradeTracker wyspecjalizowanej w usługach dla e-commerce, gdzie wspólnie z zespołem efektywnie prowadziła programy sprzedażowe dla największych sklepów internetowych przy wykorzystaniu zaawansowanej technologii. Współpraca z kilkuset sklepami i kilkudziesięcioma klientami z innych branż dała pole do budowania niestandardowych strategii oraz rozwoju nowych, innowacyjnych narzędzi, których efektywność została doceniona w środowisku branżowym (nagrody w konkursach Performance Marketing Awards, Performance Marketing Diamonds CEE). Obecnie jako Client Success Director w międzynarodowej firmie Circlewise AS, doradza klientom jak przy wykorzystaniu Platformy Partnership Hub zbudować efektywny program sprzedażowy, jak kompleksowo zarządzać działaniami performance tworząc i zarządzając własnym programem partnerskim.
• Weronika Czaplewska •
• Weronika Czaplewska •
managerka strategiczna, dataplace.ai
• Lucyna Koba •
• Lucyna Koba •
senior business development manager, RTB House Poland
Ekspertka marketingu online i offline z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w budowaniu strategii komunikacyjnej. W RTB House od sierpnia br. jako Senior Business Development Manager odpowiada za popularyzację wiedzy na temat sztucznej inteligencji - Deep Learning i jej znaczenia w efektywnym budowaniu świadomości marki. Poprzednio w Gemiusie zajmowała się jednoźródłowymi badaniami mediów, wcześniej zdobywała doświadczenie w domach mediowych w obszarach planowania i zakupu mediów, negocjacji i strategii mediowych. Wielokrotna prelegentka podczas konferencji i szkoleń branżowych, m.in. Forum IAB 2019 i 2020. Współautorka wielu nagrodzonych kampanii, docenionych czternastoma statuetkami Effie Awards oraz sześcioma statuetkami IAB Mixx Awards. Członkini jury Effie Awards w latach 2011 i 2012.
• Urszula Wiszowata •
• Urszula Wiszowata •
country manager Connected Retail Poland, Zalando SE
Country Manager Zalando Connected Retail na Polskę. Jedna z założycielek Akademii Biznesu i Prawa Mody na Uczelni Łazarskiego, wykładowczyni Hudson County Community College w USA oraz właścicielka serwisu FashionBiznes.pl- portalu poruszającego się w temacie biznesu mody. Swoje doświadczenie zdobywała jako analityk finansowy Chanel w Nowym Jorku, country manager skandynawskiego marketplacu Miinto oraz Dyrektor Sprzedaży w Showroom.pl. Jej międzynarodowa perspektywa oraz chęć dzielenia się wiedzą są odzwierciedlone we wszystkich aspektach jej kariery. Jej ulubionymi zagadnieniami jest biznes międzynarodowy, e-commerce oraz edukacja. Absolwentka Fox School of Business na Uniwersytecie Temple w Filadelfii gdzie ukończyła dwa kierunki: Finanse i Handel Międzynarodowy.
• Carlos A. Silván •
• Carlos A. Silván •
dyrektor generalny, Glovo Polska
Carlos dołączył do Glovo w 2018 roku, obecnie jest Dyrektorem Generalnym Glovo Polska, gdzie odpowiada za wdrażanie strategii mającej na celu rozwój usług delivery i q-commerce. Przed dołączeniem do zespołu w Polsce, Carlos pracował jako launcher i Global Head of Expansion, biorąc udział we wdrażaniu Glovo w 8 krajach, w tym w Rumunii, Ukrainie i Kazachstanie. Carlos jest absolwentem CEMS (ESADE / FGV), a przed dołączeniem do Glovo pracował w działach sprzedaży i rozwoju biznesu w 11 krajach na świecie.
• Katarzyna Górka •
• Katarzyna Górka •
deputy head of affiliate, eobuwie.pl SA
Od 10 lat związana z marketingiem afiliacyjnym. Doświadczenie zdobywała w PAYBACK Polska, współpracując z sieciami afiliacyjnymi oraz testując marketing automation. W sieci afiliacyjnej TradeTracker Poland odpowiadała za bezpośrednią relację z klientami i obsługę domów mediowych oraz wdrażała realną atrybucję. Od 2019 r. po stronie reklamodawcy tworzy wewnętrzną sieć afiliacyjną. W eobuwie.pl S.A. odpowiedzialna jest również za współpracę z sieciami afiliacyjnymi, wydawcami, porównywarkami, a także bazami mailingowymi na 17 rynkach.
• Jakub Jurkowski •
• Jakub Jurkowski •
commercial director CEE, JOKR
W JOKR odpowiada za kompleksową strategię firmy w Polsce i pozostałych krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Z branżą retail i FMCG jest związany od ponad 12 lat. Doświadczenie zdobywał zarówno pełniąc role komercyjne, jak i w Supply Chain. Wcześniej pełnił funkcję m.in. Category Director w Jerónimo Martins, a ostatnio Dyrektora Zakupów w Kaufland Polska. Jest absolwentem University of Southern Denmark w Odense.
• Łukasz Sztuczyński •
• Łukasz Sztuczyński •
ekspert, GroupM
Wieloletni praktyk e-commerce, z bogatym doświadczeniem zdobytym w agencjach i bezpośrednio po stronie reklamodawcy. Prowadził kompleksowe projekty z zakresu performance marketingu, optymalizacji ścieżki zakupowej oraz zarządzania i rozwoju produktu. Kierował działem e-commerce Delivery, w którym odpowiadał za produkcję treści oraz rozwój narzędzi e-commerce. Tworzył projekty w formule lean startup, jednocześnie będąc odpowiedzialnym za całość biznesu – operacje, produkt, sprzedaż i marketing. Obecnie związany z GroupM, gdzie odpowiada m.in. za strategię i konsulting e-commerce.
• Adam Nowak •
• Adam Nowak •
global loyalty leader, IKEA
Z powodzeniem od niemal 15 lat tworzy sukces IKEA FAMILY w Polsce i na świecie, aktualnie odpowiedzialny za globalny rozwój jednego z największych programów lojalnościowych na świecie. Wspiera 28 rynków w wymianie najlepszych praktyk w obszarze marketingu relacyjnego. W efekcie zgromadził fantastyczne doświadczenia z obszaru retail & loyalty z rynków takich jak Chiny, USA, Australia, Japonia, Korea Południowa i wielu innych. Jest jednocześnie praktykiem obszaru retail. W swojej pracy stawia na tworzenie emocjonalnych więzi konsumentów z marką, która przekłada się na stabilny rozwój biznesu.
• Jacek Celiński •
• Jacek Celiński •
head of Havas e-commerce, Havas
Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w zakresie tworzenia i implementacji strategii mediowych, komunikacyjnych oraz e-commerce. Pracował przy lokalnych, regionalnych i globalnych projektach m.in. dla P&G, Coty czy Coca-Coli. Specjalizuje się w budowaniu wizerunku marek wspomagających sprzedaży, zarówno w kanałach DTC, jak i na platformach marketplace’owych: od doradztwa technologicznego, poprzez content, analitykę, aż po działania trafficowe. Na swoim koncie ma szereg nagród branżowych, m.in. Silver Drum, Effie, Mixx Awards czy KTR.
• Marcin Czeczot •
• Marcin Czeczot •
dyrektor technologii reklamowej, Wirtualna Polska Media
• Mateusz Chołuj •
• Mateusz Chołuj •
CEO, Proxi.cloud
Od początku kariery związany z performance i data-driven marketingiem. Od 2018 roku w zespole Proxi.cloud, wspólnie z którym zmienia sposób w jaki retailerzy i producenci zarządzają swoimi działaniami digitalowymi i wiedzą o shopperach. Jako autor i prelegent współpracował m.in. z IAB, Nowym Marketingiem i Magazynem Online Marketing.
• Adam Wysocki •
• Adam Wysocki •
CEO, Lvlup Media