Prelegenci
Nasi eksperci
Doświadczeniem, wiedzą i prognozami podzielili się marketerzy, detaliści, specjaliści e-commerce, dostawcy rozwiązań technologicznych, badacze oraz przedstawiciele domów mediowych.

Krzysztof Andrzejczak
Manager z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu agencjami reklamowymi. Managing Director agencji digitalowej Isobar, CEO Saatchi & Saatchi w Polsce, Chief eCommerce Officer grupy Publicis w Polsce, od grudnia 2021 r. szef sprzedaży reklamowej i rozwoju biznesu Allegro. Expert w obszarze transformacji biznesowej i eCommerce, oraz łączenia kompleksowych projektów marketingowych 360 stopni funkcjonujących na styku: web design, technologii, social media, mobile, SEO/SEM, performance i lead generation. Współtwórca struktur hub'owych dostarczających dla globalnych klientów scentralizowane usługi produkcji contentu reklamowego dla takich marek jak: P&G, Kellogs, Sanitec, Unilever, GsK, Mondelez, Microsoft, BP, Daimler, Nivea.

Agnieszka Cymbała
Objęła stanowisko Country Managera Bolt Market w listopadzie 2021 roku, wprowadzając nową usługę na konkurencyjny polski rynek. Z platformami on demand jest związana od kilku lat. Zdobywała doświadczenie zarówno w Polsce jak i za granicą, w obszarach zarządzania operacyjnego, optymalizacji procesów, logistyki oraz sprzedaży. Wczesne etapy swojej kariery poświęciła analizie efektywności działań sprzedażowych na rynkach FMCG i retail. Świetnie odnajduje się w dynamicznym środowisku firm technologicznych.

Edyta Czarnota
25 lat doświadczenia w projektach badawczych i data science. Kilka lat pracy po stronie klienta, kierując zespołem badawczym w wiodącej firmie telekomunikacyjnej. Przez dziesięć lat związana z grupą Starcom Mediavest (agencje mediowe i digitalowe), dla której założyła i rozwinęła agencję analityczno-badawczą. Od 2013r. współwłaścicielka i współzarządzająca Zymetrią, firmą łączącą badania rynku, zaawansowaną analitykę i rozwiązania technologiczne. Wierzy, że połączenie tych trzech obszarów kompetencji pozwala tworzyć nowoczesne rozwiązania dla marketingu.

Agnieszka Górnicka
Jest ekspertką w zakresie badań konsumenckich związanych z rozwojem handlu detalicznego. Od 2004 r. prowadzi od agencję badawczą Inquiry sp. z o.o., której jest założycielką i prezeską. Specjalizuje się w badaniach dla sieci detalicznych, producentów FMCG i firm związanych z branżą handlową w Polsce i innych krajach. Od analizy trendów w handlu poprzez monitorowanie kondycji marek po badania stref zasięgu, badania Inquiry pomagają rozwijać sprzedaż sieci sklepów, producentów, centrów handlowych, dostawców usług dla handlu i inwestorów. Agnieszka Górnicka jest członkiem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz europejskiego stowarzyszenia ESOMAR, a także Polskiej Rady Centrów Handlowych. Ponadto działa w ramach Ebeltoft Group – Brand & Retail Experts.

Filip Iwański
Swoją przygodę ze światem digital rozpoczął w 2001 roku. W 2009 założył agencję IMAGINE, którą zarządzał przez ponad dekadę. Z końcem 2021 r. IMAGINE połączyło swoje siły z software housem i dziś jako goodylabs oferuje klientom kompleksowe wsparcie w budowie i rozwoju produktów cyfrowych. W swojej karierze Filip współpracował dotychczas m.in. z Orange, mBank, Getin Bank czy 4F. Ma na koncie ponad setki zrealizowanych projektów, w tym wiele z branży digital commerce. W obszarze jego zainteresowań leży zwłaszcza transformacja cyfrowa i innowacje w zakresie doświadczeń użytkownika

Paweł Kosturek
Manager z prawie 15-letnim doświadczeniem w branży e-commerce. Od ponad 10 lat związany z marką Morele, w której odpowiada m.in. za skalowanie rozwoju marketplace z perspektywy IT i biznesu. Pasjonat growth hackingu i zwolennik sprawnego wdrażania nowych pomysłów w życie.

Krystian Kucharski
Współwłaściciel i wiceprezes zarządu w PromoTraffic, zarządza i rozwija agencję marketingową, której misją jest pomaganie ambitnym firmom w rozwoju ich biznesu online. Założyciel kilkunastu serwisów internetowych związanych z systemami affiliacyjnymi, sklepami internetowymi oraz giełdą forex. Certyfikowany specjalista Google Ads i Google Analytics. W branży marketingu internetowego działa od 2009 roku. W tym czasie zdobył doświadczenie w zarządzaniu kampaniami za pomocą platformy Google Ads, Google Marketing Platform, Facebook Ads i Google Analytics. Specjalizuje się w budowaniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii PPC najbardziej popularnych płatnych platform nastawionych na konwersję lub/i budowę świadomości marki.

Edouard Leo
Ma ponad dwunastoletnie doświadczeniem w branży marketing i e-commerce. Zaczynał karierę w Paryżu w firmie badań rynku, ale po trzech latach przeniósł się do Wietnamu. Tam był przez dwa lata szefem marketingu Cdiscount Vietnam. Pracował także jako konsultant dla startupów, m.in. Zalora, Efaisto, Hoozing, a także przez trzy lata pełnił funkcję group marketing director w IPPG (m.in.dystrybutor marki Shiseido). W Havas od 2020 r.

Tomasz Kwiatkowski
Doświadczony ekspert w obszarze e-commerce i marketingu, z ponad 20-letnim doświadczeniem w opracowywaniu strategii komunikacji marki, dostarczaniu mierzalnych wyników dla zespołów reklamy, marketingu i e-commerce oraz zarządzaniu zespołami marketingu i e-commerce. Specjalizuje się w rozwoju sprzedaży online, na platformach własnych klientów oraz marketplace, koncentrując się na rozwoju biznesu (klientów) oraz budowaniu kompetencji 360° w obszarze digital marketingu

Wojciech Pelc
Szkoleniowiec i prelegent podczas wydarzeń marketingowych na E-biznes Festiwal, WSEI oraz Uniwersytecie Ekonomicznym. Chętnie dzieli się wiedzą ze studentami. Wszystkie działania wspiera i analizuje za pomocą narzędzi analitycznych tj. Facebook Analytics czy Google Analytics. Na co dzień związany również z branżą tradingu forex i giełdy papierów wartościowych, co potwierdza fascynację liczb, tabelek i wykresów, które w świecie ekonomicznym, marketingowym pokrewne są również właśnie z Google Analyticsem.

Marcin Piątkiewicz
E-commerce zajmuje się od 2007 r.. Od 2019 r. we Frisco.pl, wcześniej pracował m.in. dla RTV Euro AGD i Żywiec-Zdrój.

Rafał Sobierajski
Ma ponad 14 lat doświadczenia w branży marketingowej, z czego większość to komunikacja online. Tworzył i wdrażał strategie komunikacji w mediach społecznościowych zarówno dla klientów własnych, jak i zespołów agencji, którymi dowodził. Aktualnie związany z polskim oddziałem Business Factory - META Business Partnerem, Google Premier Partnerem oraz TikTok Business Partnerem, gdzie jako team leader kieruje zespołem specjalistów w zakresie prowadzenia kampanii w ekosystemach Facebook, TikTok oraz Google.

Sławomir Spyra

Marta Strzyżewska
Karierę zawodową rozpoczęła w 2001 roku w Departamencie Marketingu BRE Banku (obecnego mBanku). W latach 2009 - 2015 związana z Grupą Generali w Polsce jako Marketing Manager, a następnie Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu. Od 2016 roku związana z branżą prywatnej opieki medycznej. Początkowo w sieci klinik Invimed (Grupa Medicover) zajmowała się rozwojem biznesu w Polsce i na rynkach zagranicznych, a od 2018 w Grupie LUX MED jako Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej. W latach 2020 – 2022 jako Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Cyfrowej w Avivie odpowiadała za budowanie wizerunku marki Aviva, komunikację marketingową, digital i e-commerce oraz obszar strategii i wiedzy o rynku i kliencie. Od maja tego roku pełni funkcję Dyrektora Marketingu i eCommerce we Frisco.pl, gdzie odpowiada za sprzedaż B2C, budowanie wizerunku marki i strategię marketingową oraz rozwój obszaru digital.

Michalina Szczepańska

Daniel Szulc
Od blisko 10 lat zawodowo związany z analizą danych. Doświadczenie zdobywał w organizacjach takich jak Royal Bank of Scotland i KPMG. Profesjonalista z doświadczeniem w stosowaniu machine learning do optymalizacji biznesu. Ekspert w tworzeniu modeli scoringowych wspierających targetowanie komunikacji marketingowej dla dużych baz konsumentów. Zwolennik całościowego spojrzenia (przez pryzmat danych) na doświadczenie i relację konsumenta z marką. Pracował między innymi dla takich klientów jak IKEA, Smyk, Decathlon, CCC. Otwarty na poszukiwanie coraz to nowych sposobów w jakie dane mogą przyczyniać się do rozwoju biznesu. Każdego dnia udowadnia, że data science i machine learning to nie tylko chwytliwe hasła ale narzędzia przy pomocy których można rozwiązywać realne problemy biznesowe i wspierać realizację celów każdej organizacji.

Ewa Tumanow

Paweł Wilk
Z branżą reklamową związany od 2011 r. Doświadczenie zdobywał m.in. w Wirtualnej Polsce, Agorze (gazeta.pl, sport.pl) i adrino. Realizował setki kampanii digitalowych, w tym szereg akcji specjalnych, dla klientów agencyjnych m.in. Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec, Samsung, T-Mobile, Sony, VISA, Netflix, Eleven Sports, Mitsubishi, Skoda, KIA, Mazda, Leroy Merlin, Nike, adidas, Johnson&Johnson. W agencji Reprise Digital kieruje działem shopper marketingu, jest odpowiedzialny za sprzedaż i rozwój oferty, w tym za współpracę z partnerami oraz tworzenie produktów w obszarze e-retail.

Tomasz Wygnański

Adam Wysocki
Pracuje w branży interaktywnej od ponad 20 lat starając się wychodzić poza utarte schematy szukać nowych rozwiązań. W Adnecie szukał nowych efektywnych formatów reklamowych. W IMP budował jeden z pierwszych systemów e-mailingowych. W NEXT (Starcom) realizował trudne, innowacyjne i ciekawe projekty, które zdobywały nagrody na konkursach Effie i Media Trendy. Później współtworzył w K2 Media zespół pasjonatów, którzy rozwijali nowatorskie podejście do modelowania atrybucyjnego. Dziś chce sprawić by reklama digitalowa była pożądana przez jej odbiorców dzięki wykorzystaniu danych i precyzyjnej komunikacji. Ten kierunek naturalnie rozwinął się o usługi związane z e-commerce i market place. W tym celu powołał do życia agencję mediową LVL UP MEDIA działającą w ramach Grupy Data Science House. Adam Wysocki jest też autorem licznych publikacji branżowych i naukowych z zakresu reklamy internetowej. W czasie swojej kariery miał okazję wielokrotnie występować na Forum IAB, konferencjach K2, forum Dyrektorów marketingu, konferencjach naukowych i zagranicznych jak IAB Hungary, czy Google Agency Day CEE. Przez 4 lata prowadził zajęcia na Uniwersytecie Warszawskim, przez 4 lata na podyplomowych studiach Reklamy i Promocji na SGH.